Verzenden & Betalen

Alle informatie over het verzenden en betalen van je bestelling bij PremiumAudio.

Levertijden

De meeste producten die PremiumAudio levert staan niet op voorraad, maar worden ingekocht bij importeurs en fabrikanten in West-Europa. Hierdoor kan het 2-5 dagen duren voordat je je product(en) ontvangt. Bij een langere levertijd zullen wij vooraf contact met je opnemen om de levertijd te bespreken.

Zodra we je betaling hebben ontvangen, brengen we deze leverancier(s) op de hoogte van je bestelling. Zij verpakken je product(en) vervolgens goed en sturen deze naar je op. In de praktijk betekent het dat bestellingen een levertijd hebben van drie tot vier werkdagen. Mochten er wijzigingen zijn in de levering van je bestelling, dan doen we ons best je daar zo snel en accuraat mogelijk van op de hoogte te brengen.

Leveringswijzen

Wanneer je bestelt bij PremiumAudio dan zijn er twee manieren om deze te laten leveren. Voor bestellingen onder de €1500 worden deze uitbesteed aan bezorgdiensten. Afhankelijk van waar het product vandaan komt wordt gekozen voor PostNL (voor producten die afkomstig zijn van leveranciers uit de Benelux) of UPS (voor producten die afkomstig zijn van leveranciers buiten de Benelux). We vragen altijd om een handtekening voor ontvangst en geven de opdracht aan de vervoerders om de bestelling niet bij de buren af te leveren.

Premium Audio levert aan huis in Nederland en België. Leveringen naar de Waddeneilanden gaan in overleg. Bestellingen worden volledig geleverd zonder deellevering, tenzij anders overeengekomen. Gezien het formaat van de leveringen is het niet mogelijk de bestelling af te halen op een afhaalpunt.

PremiumAudio’s bezorgdienst

Als je een bestelling doet van boven de €1500, dan kun je ook kiezen voor de bezorgdienst van PremiumAudio. We bellen je dan voor het maken van een afspraak, zetten de producten bij je thuis neer en helpen eventueel met het installeren en instellen van je producten. Bovendien nemen we het verpakkingsmateriaal gelijk mee terug, zodat je hier ook geen last van hebt. De bezorgdienst van PremiumAudio werkt uitsluitend ’s avonds en op zaterdagen: je hoeft er dus niet speciaal voor thuis te blijven.

Bij Premium Audio rekenen wij geen verzendkosten en wordt je bestelling gratis geleverd.

Betalen

Wanneer je een bestelling plaatst bij PremiumAudio, heb je diverse manieren om te betalen. De online betaalmogelijkheden zijn iDeal en creditcard. Wanneer de bestelling door PremiumAudio zelf bezorgd wordt, heb je ook de mogelijkheid om de producten bij levering contant af te rekenen.

iDeal

De makkelijkste en veiligste manier om je bestelling te betalen is via iDeal. De betaling doe je in je eigen, vertrouwde bankomgeving. De betaling wordt direct verwerkt, waardoor de bestelling sneller verwerkt wordt.

Creditcard

Mastercard of Visa creditcard houders kunnen hun bestelling ook betalen door gebruik te maken van een Visa of Mastercard creditcard. De betaling wordt via een versleutelde verbinding (SSL) gedaan, waardoor de veiligheid gegarandeerd wordt. Er zitten geen extra kosten verbonden aan en de betalingen worden direct verwerkt, waardoor de bestelling sneller verzonden kan worden.

Rembours

Ook is het mogelijk je bestelling te betalen bij levering. Wanneer je gebruik maakt van deze optie vragen wij om een gepaste contante betaling bij levering. Zo heb je het product eerst in huis, voordat je hebt betaald. Deze bezorging wordt uitgevoerd door Premium Audio.

Betaaltermijn

Alle betalingen dienen voor de levering (of tijdens) betaald te zijn. Het is niet mogelijk om in (deel)termijnen de betaling te voldoen.

Je factuur

Van elke bestelling die je plaatst ontvang je per mail een gespecificeerde factuur. De combinatie van je factuur en e-mailadres is tevens je garantiebewijs: bewaar deze dus goed in je mailbox.

Terugbetaling

Het kan voorkomen dat je een product retour stuurt. Als er sprake is van een terugbetaling, dan zullen wij deze binnen 14 dagen terugstorten. Het terugstorten gebeurt altijd via een overschrijving. Als we je bankgegevens niet hebben (omdat je bijvoorbeeld via een creditcard hebt betaald), dan vragen we deze op.